Tisdag

Igår var det dags för superettan premiär. Matchen slutade 1-1, tur det med tanke på hur uselt spelet var stundvis. Nåja, vi får hoppas på vinst på måndag istället, den matchen sänds dessutom på tv4 Sport, perfekt! 
Vad annars? Det regnar ute och jag är smått rastlös. Jag har visserligen skrubbat och städat toaletten men nu har jag inget mer att göra...Dagen började dock på bästa möjliga sätt, nämligen med en stor och härlig frukost tillsammans med bästa Kajsa. Smoothie, bullar, pålägg, kaffe, ägg etc stod på bordet, hallelujah.

Man kanske skulle köra till hemmakväll, köpa godis och hyra några filmer?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Äh fy fan vilken soft dag du haft (om man bortser från toafixet). Fetefrukost och myskväll, jag vill också!!

Postat av: Kajsa

HAHA älskade Jojo, du glömde en sak!! Förutom bullar och smoothie på bordet så var där fan ta mig en UGGLA på taket.. HAHAHAHAHA

2011-04-16 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback