efterlängtad fredag


GODMORGON!
Här sitter jag och har alldeles nyss druckit dagens första kopp kaffe. Vädret utanför att grått och tråkigt men ändå mysigt. Jag älskar när det börjar bli kallt och man kan tända ljus och krypa ner under filten i soffan, utan dåligt samvete. Jag klickar mig in på aftonbladet och läser att kungahuset tycker att Victorias graviditet är "underbar", att SMHI varnar för stora mängder regn, att Marie Serneholt köpt en ny och egen lägenhet, att börsen än en gång rasar och att en man blivit skjuten i magen på Kullagatan i Helsingborg, jag har uppdaterat mig själv med dagens största nyheter och klickar mig därför vidare till Hemnet. Hemnet, min plats för drömmar just för tillfället. Tydligen blir jag förälskad i alla möjliga hus och börjar tänka vilka väggar vi hade tagit bort, var vi satt upp nya och hur vi hade ändrat köket. Som jag skrev igår, jag är inne i vill-ha-stadie och det är inte kul. Jo, eller nej. Det är liksom på gott och ont.

Hur som helst, ikväll är det tacokväll med Oskar och Sandra! Hur gott?! Mums. Jag längtar redan. Vi har köpt allt som ska finnas på ett tacobord och jag ska frossa. "Taco-hej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback