Forever and ever, you stay in my heart

Den dagliga uppdateringen försvinner när det är helg, jag antar att man har roligare och viktigare saker för sig. Hur som helst. Det blir mycket Stina prat här just nu men det är vad som präglar våra dagar. Lördagen började med ännu ett besök hos veterinären eftersom besöket på fredagen inte gick som vi ville... jag tycker så synd om Stina och jag vill inget hellre än att hon blir frisk. Nu ska vi dit imorgon igen, sen hoppas jag att vi får ta en paus från alla besöken och att medicinen hjälper henne som de ska och att alla sympton snart är borta. Ni kan väl hålla tummarna?
Tjejmiddagen var i alla fall jättetrevlig och alla verkade nöjda, så det var tur. Laxen blev dessutom en succé, t om Jonas tyckte om den! Då har man lyckats. Vi satt här hemma och snackade, rökte vattenpipa och drack vin. Vid ett tiden gick alla utom Farah hem, så efter diskningen traskade vi ner i stan för lite nattamat innan vi mötte upp våra fulla och glada pojkvänner. Vid halv fyra slängde jag mig äntligen i sängen och fick några välbehövda sömntimmar.
Gårdagen gick, som många andra söndagar, i lugnets tecken. Det blev en kort promenad till Larssons Lager och Netto med Farah och Micke sen intog vi sofflägge resten av kvällen. 
Måndag idag och snart är denna dagen också över, den avslutades med en härlig BoIS vinst och ett Criminal Minds avsnitt. Sov gott. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller alla fingrar och tår! /Lina

2011-08-02 @ 08:34:07
Postat av: Jojo

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback