Nya tag, nya rutiner

Igår började "mitt nya liv" som man brukar säga. Jag vet inte riktigt vad det kommer innebära men förhoppningarna är b la mer regelbunden träning och bättre mat. Ska absolut inte tvinga mig själv avstå från saker som jag vill äta och är sugen på men däremot kanske inte i samma mängd som tidigare osv. Så igår ringde klockan, 05,50 och femton minuter senare var jag ute på en härlig morgonpromenad med Mix Megapol som sällskap i öronen. Det kändes faktiskt helt ok, morgonpromenader är helt enkelt underskattade.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

JOJAN..det var minsann en imponerande tid du var ute och traskade!! kommit på något bra namn på min framtida blogg ännu :D ?

2011-08-23 @ 16:34:08
Postat av: Jag;

Eller hur!? Mäkta imponerad själv, men det var riktigt skönt! Har dock inte blivit fler än sålänge, har blivit på eftermiddagen istället.

Nej, men jag lovar att jag ska fundera!!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback