Onsdag


God förmiddag gott folk!

Utanför fönstret skiner solen men blåsten är inget att hurra för. De små träden här utanför kämpar för sina liv, men det ser ut att gå sådär. De står helt på sne, trots sina stödpelare. Nåja.. idag är det onsdag och jag vet inte riktigt vad dagen och kvällen erbjuder. Det är ju landskamp, både u21 och det "stora" landslaget, men samtidigt spelar Härslöv mot Vallåka. Jag menar, toppmöte i division 7 eller landskamp? Jag vet faktiskt inte, just nu lutar det åt att stanna hemma eftersom jag inte har något sällskap.. vi får se. Jag måste dessutom fixa ett DHL paket så jag kan skicka iväg mina (eller inte nu längre) jeans till sin nya ägare. Kanske bäst att göra det på lunchen så jag får det gjort.

Dags för kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback