Sometimes you need to run, to see who will come after you

Gårdagen kunde varit bättre än den visade sig vara men det är bara att ta nya dag och ta en dag i taget. Jag kom i alla fall ut och sprang... alltid något.

Idag är torsdag och det innebär två arbetsdagar kvar, sen äntligen, ledighet! Idag ska vi köra och handla till vår middag som vi ska ha på lördag. Olle och Sofie kommer nämligen till oss, vilket verkligen är på tiden. Har lite små problem gällande maten men jag ska nog lösa det. Sofie är mjölkallergiker, och jag som aldrig någonsin tänkt i dessa banor får verkligen tänka mig för när jag planerar maten. Jag vill inte vara orsaken till eventuella problem. Just nu lutar det åt lite italiensk inspirerat i alla fall, får se helt enkelt. Nu ska jag ta en kopp kaffe och jobba några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, ja precis! Mer att handskas med, och mer att bära ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback