Julklappar


Igår var dagen då vi planerade att bli klar med alla julklappar. Vi hittade en hel del saker.., dock inte julklappar. Vi hade en superidé men den gick i kras så nu får vi börja om. Hm. Nu har jag två julklappar kvar, en av Jonas julklappar ska jag fixa här i stan, hoppas det finns kvar... Nåja, det löser sig alltid.
På tal om julklappar, Jonas var sen hem från jobbet måndags pga att han "fixade något".
När han kom hem körde vi iväg för att köpa kattmat och sprayfärg (vi har nytt projekt på gång, hehe).
Sen styrde han bilen mot Thomas och Ingrid, tydligen låg där en julklapp till mig, i bakluckan på bilen. Åhh, jag blir så jäkla nyfiken! Det slutade med att jag fick sitta kvar i bilen, inte titta bakåt och inte ens följa med in till Thomas och Ingrid eftersom Jonas skulle gömma sin julklapp till mig hemma hos sina föräldrar... Iiihh, spännande!

Jag älskar att ge bort presenter till människor jag tycker om och beundrar men det är minst sagt lika kul att få presenter. Även om julen inte bara handlar om det (yadyadyayay...) så kan jag inte låta bli att tycka om känslan av att få och ge bort julklappar. Jag älskar julen och allt som hör till.

Mer jul åt folket, och snö! Hey, det snöa i Helsingborg igår men inte här, b-u-h-u. 
7 december och jag har fortfarande inte fått se en snöflinga falla..

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag är också typ nyfiknast i stan! Vad har du önskat dig hjärtat? Och har du någon aning om vad du får av jonas?



Postat av: Jojo

Man vill veta men ändå inte... åhh älskar det! :)

Lite blandade saker, massage, ljuskoppar från Tine K, fondue, böcker och så :) Du då? Nej inte en aning! Han sa det är en sak jag inte önskat mig.. hm.

2011-12-08 @ 09:12:06
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej fina jojan. Love you, men det är väl skönt att vi inte har nån snö än ;) Hoppas vi ses snart. löve

2011-12-08 @ 18:24:53
Postat av: Jojo

Lina baby, lite kan vi väl få? Bara lite? OK? :)

PUSS!

2011-12-09 @ 08:40:53
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback