Reebok Easytone


Jag har köpt ett par nya skor, nämligen ett par reebok easytone till ett fantastiskt pris!
Är det någon som har tankar och idéer kring dessa skor så känn er fria att dela med er. Jag är väl lite skeptiskt till det här med att de påstås ska lyfta rumpan men jag har läst lite på internet att de kan vara bra även för hållningen och att de faktiskt aktiverar fler muskler i benen och rumpan än vad vanliga träningsskor gör. Hur som helst, jag har inte hunnit testa de så mycket, men jag undrar, kan man träna i dem? Alltså jogga och så, eller blir det träning på träning? Är lite nojig över sånt här då jag har haft problem med mina fötter och inlägg, sulor och skor innan. Sist jag provade nya inlägg i sulor så fick jag gå på kryckor pga smärtan som dök upp efter sulorna, inget jag vill vara med om igen... Så, vet någon? :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har ett par. Du ska inte träna i dom, de är endast gjorda för promenad/powerwalks. Inte för löpning eller så. Totalt onödigt att slita i dom på gymmet med (om du inte går på löpband) eftersom effekten inte kommer då ändå. Annars är de bra, jag är nöjd med mina, det är jobbigare att gå i dem än i "vanliga" gympaskor, så en liten extra effekt har de säkert =) Men om det ingår rumplyft vet jag inte, haha!

Postat av: Jojo

Det är så alltså? Misstänkte faktiskt det... man går ju på löpband på gymmet men det är ju för en kort stund, känns onödigt att ha med två par skor bara för att. Då får det bli att man använder dessa utomhus, vid promenader! :) Så du kan inte heller garantera rumplyft? attans! haha.

2011-12-29 @ 08:17:30
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Precis som Lina skriver! Absolut inte springa i dem, farligt för knäna :)

2011-12-29 @ 09:46:53
Postat av: Lina

Ja, precis :) Tyvärr kan jag inte det.. hehe! Gott nytt år :)

2011-12-29 @ 11:17:00
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag tackar så hjärtligt! :) Tack för era givande svar, då vet jag, endast promenader!! :)

2011-12-29 @ 15:45:51
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ja jojjis, jag tränar på 24/7, det är faktiskt bra!! Har du köpt träningskort nu på det där nya?



Stora norregatan var grymt, no more words needed!

2012-01-07 @ 13:17:14
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback