Plugg, plugg och åter plugg

Ja, jisses. 
Jag glömmer ju bort att skriva här. I vanliga fall tycker jag det är skönt att skriva några rader med ovettiga saker men just för tillfället hinns det inte med. Jag vill visa bilder på roliga saker och personer men det hinns inte heller med. Just nu är det mycket i skolan och det tar den mesta av min energi. Imorgon är det stort prov i samhäll. Handlar om hela EU:s uppbyggnad, instutitioner, samarbete, fördrag, Schengensamarbetet m.m. Suck!
Nästa vecka är det stor redovisning, seminarium samt vara färdig med en bok. Det är bara att kämpa på, nästa fredag går vi på ett välförtjänt lov, tjoho! Fast det väntar en härlig och rolig helg där i mellan så den ser jag också fram mot, kalas/fest för Tulle på lördag!
Nu återgår jag till plugget en stund till innan det är dags för en kopp te och sen blir det soffan följt av "Svensk Maffia".

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Jojo! Det ska jag minsann göra! Blir nya tag nu med allt. Mår redan mycket bättre! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback