Bowling och Basilika

Gårdagen spenderades tillsammans med Jonas, Jonas, Simon, Sandra, Oskar och Raimon. Vi spelade först bowling innan vi stack ner och käka en god middag på Basilika. Bowlingen gick bra, jag tror minsann jag kan ha en dold talang...hm. Nåja, jag ledde totalen efter första rundan men halkade ner till tredje (kanske fjärde..?) plats innan vi var färdiga. Bowling är underskattat! Himla kul är det. Bilder dyker upp senare också!
Nu har jag precis avverkat en förmiddagspromenad i det härliga vädret och innan jag gick hem gick jag inom "Danske Bager" och handlade nybakt valnötsbröd, MUMS! Så, kaffet har runnit ner, äpplet skivat, mackorna färdiga och jag har placerat rumpan i soffan för att avverka ännu ett Prison Break avsnitt innan Jonas kommer hem från träningen. Senare i eftermiddag blir det innebandy och handboll givetvis, heja Falcons och heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback