Första pendlingsdagen

Den kunde ju börjat bättre om man säger så. Jag är i tid till bussen, jag hade till och med räknat med att hinna med den tidigare, vilket jag hade gjort om jag sprungit över vägen (och riskerat att bli påkörd) men jag tog det lugnt och väntade in nästa buss. Så där står jag, med glatt humör, väntandes på bussen. Det dröjde och dröjde lite tid men sen kom, i tid. Än så länge inga problem MEN vid Selma Lagerlöfskolan tog elen slut. Ja, ni läste rätt, elen tog slut och bussen fick stanna. Det innebar att det bara var till att börja traska. Jag och Hannan hade ett högt tempo men förgäves. Vi missade tåget. Haha, det är otroligt. Vad är oddsen? Nåja, vi hoppade på nästa tåg och var framme i Malmö runt åtta tiden. Väl därefter fick vi ta buss till Jägerso och sen bli hämtade av Terese där. Hon offrade sig tappert och det slutade med att vi kom tjugofem minuter för sent. Så kan det gå. Nu är jag i alla fall hemma och har packat upp träningskläder, förberett lunchen inför imorgon och alldeles strax tänkte jag inta soffläge.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för tipset gumman! Ska absolut kolla in jotex:) Allt bra med dig annars? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback