Måndag

God morgon!
Här sitter jag med mitt rykande färska morgonkaffe samt en god macka och en banan. Vår lilla familj är uppe och igång redan, Jonas har redan stuckit till gymmet, jag sitter som sagt här och Stina sitter i fönstret och håller koll på alla fåglar. Det är något speciellt med morgonen tycker jag. Allting är lugnt och tyst. Jag har tänt lite ljus, tittar på Nyhetsmorgon och bara njuter en stund innan det är dags att sätta fart och starta dagen. Dessutom sitter jag och funderar på när jag ska bli lika duktig som Jonas med min träning, han har bra disciplin, något jag saknar för tillfället... vi börjar med ett fyspass i skolan idag i alla fall. Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAG ÄLSKAR DIG JOJO! Vilket ljuvligt inlägg du skrivit.. Mår bra av dig! Puss

2011-01-17 @ 20:14:00
Postat av: Jag;

och jag mår bra av dig!!

Postat av: Lina

Ja i stan så det känns skönt.. cykelavstånd, är jag inte van vid :) Älskar ju det.. ger verkligen en något! tycker jag med.. men snaaart fyller jag ju år, då blir det kalas! men vi får styra upp något innan det med, prata med Frida också? hur har du det om vardagskvällarna? kram

2011-01-20 @ 19:03:03
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback