Anywhere you go, I'll be there

Oh hej!
Så var det redan onsdag och veckan går än så länge väldigt fort. Regnet har smattrat mot rutan hela dagen men nu verkar det ljusna och ingen är gladare än jag. Jag valde nämligen att stoppa hörlurarna i öronen och promenera till jobbet imorse och att gå hem i regnet var inget jag kände för, så nu håller vi tummarna att regnet håller sig väck till dess att jag hunnit hem. Sen kan det börja regna igen, bara mysigt. Får se vad som händer fram mot kvällen, troligtvis ska jag och Emelie heja fram Sverige till vinst i kvällens semifinal, heja heja!

Just nu spelas What are words på radion, jag antar att näst intill alla har hört den (kanske inte Ullis...?) och jag kan inte mer än hålla med alla andra, låten är fantastisk. När man tänker på innebörden och vad den betyder och vem den är till så får jag gåshud, varenda gång jag hör den.
Om ni inte lyssnat på den, gör det! Och läs historien bakom också.

Kommentarer
Postat av: Lina

Menar dom få gångerna han lyder och inte gör det Jojo! Men lät fel så förstår vad du menar ;) Haha!

2011-07-14 @ 13:51:37
Postat av: Ullis

Haha Emelie visade mig faktiskt klippet på youtube när jag var hemma! (Annars hade jag självfallet inte haft en susning) ;D

2011-07-19 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback