Placering - soffan

Godkväll!
Nerbäddad under vår mysiga filt, en skål naturgodis och ett glas kall cola, det är vad som präglar min fredagkväll. Det blev ingen fotbollsmatch.. lite tråkigt att sitta där ute själv så jag stannade hemma. Cyklade ner på City Gross och handlade lite mer inför imorgon så nu är det bara Systembolaget kvar, men det hinner jag fixa imorgon! Hittade en film på Canal + First innan, tror den heter The Blind Side, underbar film. Om ni inte sett den så kan jag verkligen rekommendera den. Nåja, vad annars? Besöket hos veterinären gick både bra och dåligt. Allting såg bra ut och mediciner har gjort vad de ska, men trots det visade trycket i ögat på att någon inte stämmer. Typiskt. Så för att inte chansa ska vi dit imorgon, igen. Ytterligare ett besök och ytterligare några papperslappar med diverse människor på som flyger iväg. Vi får helt enkelt hålla tummarna att trycket är bättre imorgon. Nu återgår jag till nästa film, Sherlock Holmes.

Kommentarer
Postat av: therese

Det lät ju riktigt mysigt! Och jag håller med, the blind side är en riktigt fin och mysig film! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback