Alla håller inte med men...

Jag vet att det finns många som inte alls håller med mig, och det struntar jag fullkomlig i, men jag blir faktiskt lite ledsen när jag ser att experterna inte tror det kommer någon snö här nere i Skåne.
Jag älskar snö. Jag gör verkligen det och har många gånger ställt mig frågan om jag borde vara född längre norrut eftersom jag längtar efter snö. Hela julen och vintern blir så mycket bättre och mysigare med snö på marken. Snöbollar, knaster under fötterna, snögubbar, mysiga vinterpromenader, att allting blir ljusare av snön, snöänglar m.m. 
Åh, jag hoppas verkligen dem har fel och att vi får en vit jul, snälla tomten?


Barmark? BUU!
 Läs mer
här!


Kommentarer
Postat av: syster

Hallâ!? De väl bättre att vara i .."the green zone" än i den dÄr grâ tràkiga zonen....som dom kallar slask...SLusk!! Slusk betyder att alla din skor kommer att förstöras pà grund av de förbannande saltet....Rekommenderar; rengstövel!!! Nä! green zone is the second best thing!

2011-11-18 @ 12:54:26
Postat av: Jag;

jag nämnde inte att jag ville vara i den grå zonen, jag vill vara i den ljusblåa!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback