Det räcker nu!



Okej... jag har förstått att Rihanna är i Sverige. Jag har förstått att konserten i Malmö blev inställd och jag tycker riktigt synd om de som köpt biljett och sett fram konserten. Jag har förstått att Rihanna ska spela i Stockholm idag och jag har förstått att NRJ ger bort biljetter till kvällens spelning men komigen, de spelar ENDAST Rihanna låtar hela dagen! Vet ni vad det kan göra med en persons psyke?!
Jag blir tokig. Allt går på repeat. Det är nog tionde gången jag hör "we found love", "SOS" och "Man down". Rihanna i all ära, men vi som inte bryr oss om biljetterna, kan man få höra lite mer variation på radion?
Nu bytar jag till p1 eller p3.

Kommentarer
Postat av: syster

Ja Läste oss att de hade varit en as Kass konsert:( To bad!

2011-11-02 @ 12:34:51
Postat av: Paulina

HAHAHA!, söt du äär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback