Julinspiration

Åh, julen närmar sig med stormsteg och idag smygstartade jag och mamma. Vi var ute på Enkla Ting och besökte affären och fick lite inspiration inför julen men kikade givetvis på allt annat också, så mycket fint! Idag fick dock inget följa med hem (jo, en julklapp till mig själv, som mamma köpte men det är egentligen hemligt för mig) men det är definitivt inte sista besöket där ute. Ett snabbt besök på Djurskyddets loppis blev det också följt av en kort runda på stan. Hos Djurskyddet blev det faktiskt ett köp, två små vaser för åtta(!) kronor. Imorgon fortsätter julinspirationen och julkänslan kommer öka ännu mer när vi besöker julmarknaden på Gamla Kassan. Denna fantastiska julmarknad. Har ni inte varit där, åk dit. Jag har äntligen lyckats få med mig Jonas, så det blir premiär för honom imorgon. Ni kan läsa mer här.
Nu blir det lite fotboll följt av kvällsmat, räkor, bröd, aioli, och chokladmousse, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback