Typiskt

Jag har gått och velat länge gällande en beställning från Jotex. Ikväll tog jag äntligen tag i saken då jag fick ett mail om 150:- i rabatt (snål som man är...) om man beställde för minst 200:-. Sagt och gjort. Det blev två påslakan och två badrumsmattor för totalt 218:-, som hittat tyckte jag men när jag loggar in på internetbanken ser jag att de dragit 370:- istället, vilket är den "egentliga" summan utan rabattkoden. Har jag gjort fel eller räknat fel? Någon som brukar beställa därifrån som vet? Min order överstiger ju 200:- men detta är inklusive expeditionsavgiften... är det felet? Att ordern måste bli över 200:- utan denna kostnad? ÅH VAD JAG BLIR IRRITERAD. Varför kan inte allting fungera som det ska?
Nu har jag mailat dem och hoppas på snabbt svar!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja, du måste HANDLA för mer än 200:- Frakten är alltså inte inräknad, that's why!

Postat av: Jojo

jag fick faktiskt svar att det stämde, så ajg fick det för 218:- :) Hoppas jag! Jag har inte gått grejerna än, så peppar peppar.

2011-11-10 @ 19:23:43
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback