G O D M O R G O N



Är alla pigga och vakna? Jag är hyffsat pigg faktiskt, än så länge. Fram mot eftermiddagen brukar det bli tunga ögonlock men jag har en bra och efterlängtad kväll framför mig. Jag ska iväg på ansiktsbehandling med ånga och djuprengöring. ÅH! Det ska bli super skönt att få bli ompysslad för en stund och när jag kommer hem har världens bästa Jonas fixat med kvällsmaten. Så ikväll har jag inget alls att klaga på. Jag känner att min kropp kommer må bra av detta, sånt här är något jag unnar mig alldeles för sällan och tidpunkten för den här behandling kan inte komma mer lägligt. Psyket behöver en välförtjänt paus.


Idag säger jag dessutom GRATTIS till HAMPE, hoppas du får en superbra födelsedag!

Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

Hoppas allt är super bra med dig ? kram!! :) (psst ny design på bloggen! )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback