Over and out

Vad kan jag dra för slutsatser gällande högskoleprovet?

Jo b la känner jag mig:

- korkad
- fullkomligt värdelös när jag inser att jag inte kan en enda av matteuppgifterna
- uppgiven
- lurad på det svenska språket som helt plötsligt är svårare att tolka och förstå än vad tex spanskan är
- otillräcklig gällande både mitt svenska OCH engelska vokabulär
... ja, jag kan fortsätta men jag struntar i det. Nu är det gjort och jag kan släppa det. Nu ska jag bara invänta domen på hur korkad man är...haha. 

Kvällen går i alla fall i lugnets tecken.
Hämtmat, mys, Så mycket bättre (mhm Timbuktu!) och nu blir det Polisskolan 4.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha hjärtat! Det är ingen som är särskilt bra på det där provet;)

Postat av: Jojo

haha jo det finns ju genier, men jag förstår vad du menar.. Suger gör det! :) PUSS

2011-10-30 @ 18:07:54
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback