Inlägg via mobilen?

Godmorgon solstrålar!
Vädret utanför fönstret är ju helt fantastiskt. Så fort jag får chansen ska jag ut och njuta av solstrålarna och den efterlängtade kalla och friska luften. Jg testar faktiskt att skriva det här inlägget direkt från telefonen... Ska bli spännande och se hur det fungerar och OM det kommer fungera :).
Vad annars? Jag ska iväg till Center Syd efter jobbet tillsammans med
Farah. Jag ska inleda jakten på de perfekta höstskorna. Just nu har jag två alternativ så jag hoppas jag kommer hem med ett par. Tur jag har med mig
Farah så får hon den avgörande rösten gällande färgvalet. Jag tänkte även göra ett besök på Kahl's (?), som den kaffeälskare jag är, så måste jag spana in deras smaksatta kaffesorter, mums. Nåja, då ska vi se om det här har fungerat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback