Fastklistrad

Jag är helt fast i rättegången gällande Anders Behring Breivik, Aftonbladet sänder livechatt och direktbilder från rättssalen i Oslo och jag har haft den igång sedan jag kom till jobbet. 

"På frågan om han anser sig vara skyldig svarar han att han erkänner gärningen, men att han handlat i nödvärn."
Denna människa.. han erkänner inte domstolen då han anser att dessa är utvalda av ett system han inte litar på, han ler vid tillfällen, som när de visar upp videon från sprängningen inne i centrala Oslo, annars rör han inte en min, jo förresten, när de visade upp hans propagandafilm...då grät han. Hemska och vidriga människa. Ni kan också följa
chatten och rättegången här!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt... vad är det för värld.

Postat av: Johanna

en bra frågeställning. Hemska människa!

2012-04-17 @ 10:27:37
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback