Nedräkning

Nu är det faktiskt okej att börja räkna ner, visserligen har jag gjort det rätt länge, men nu är det verkligen ok. Åtta dagar innan planet lyfter och tar oss till Rom. Det ska bli så satans skönt. Imorgon tänkte jag ta tag i några av sakerna som ska fixas. Dagarna försvinner fortare än vad man tror och det vore typiskt mig att fixa allting dagen innan, men icke, så är inte tanken. Ser även fram mot onsdag, då vi ska träffa Olle och Sofie över en middag på Haket, smaskens. Och torsdag! Då ska jag fixa håret hos bästa Johanna. Det var ett tag sen nu så det ska bli skönt, får se vad jag bestämmer mig för.. är inte alls säker på vad jag vill. Jag får sova på saken, och det är precis vad jag ska göra nu! Imorgon är det tisdag, då är det bara sju dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ett tag sedan du fixade håret??? Jojo-hjärtat, jag tycker du fixar håret jämt! :D PUUUUUSS!

Postat av: Johanna

21:e januari var det för att vara exakt, det är väl ett tag sen? Nästan exakt tre månader, med slingor? Där är en utväxt kan jag få be att tala om .. haha :)

2012-04-18 @ 08:49:05
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback