Tack Kajsa ♥


Oh helgen har varit så underbar, mysig och rolig! Odense är en riktigt mysig stad och Kajsa har verkligen lyckats förmedla detta under helgens gång. Vädret var på vår sida, fast det kunde blåst lite mindre men inget regn i alla fall. Vi kom fram runt fyra på eftermiddagen, Kajsa bjöd på smarriga cupcakes och kaffe innan vi packade upp och sen till kvällen blev det tacos och vinmys. Vi skulle gått en runda på stan, men vi var sex stycken rätt så trötta tjejer så det blev sängen och massa snack istället.

Lördagen startade med en GRYM brunch på Café Biografen, lax, pastasallad, bullar, juice, pålägg, färsk frukt, äggröra, bacon, musli, fil osv osv osv. Mums! Sen gick vi en runda på stan, jag köpte två dörrknoppar (bilder kommer) och fyra vykort med motiv av Poul Pava. Ville egentligen köpa en stor plansch eller två små men de sved lite för mycket i plånboken...
Runt fem traskade vi hemåt för en fika hos Kajsa och lite vila, sen hade vi bokat bord på Mammas, ,en italiensk restaurang med jättegod mat. Efter middagen blev det några drinkar innan vi gick hem igen. Helt enkelt en bra lördag!

En kort sovmorgon igår, med god bullfrukost och packning, sen var vi redo att starta hemresan kl 12.00. Runt 16.00 var jag hemma hos Jonas, då körde vi och handla god mat som vi åt i soffan, och runt åtta tackade jag för mig och tvärsomna. TACK KAJSA FÖR EN UNDERBAR HELG! Det som också är underbart är att hon faktiskt är hemma nu. Så nu lär det inte gå två, tre eller fyra veckor innan vi ses, utan snarare max en, två dagar. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback