Två dagar kvar

Efter idag så återstår alltså bara torsdag och fredag, det börjar kännas märkligt men innerst inne vet jag att det är rätt. Imorgon tänkte jag, tillsammans med Tulle, slå till med kakbak. Jag tänkte bjuda på något gott och smarrigt sista dagen på jobbet, så pass snäll är man ju. Det lutar åt fiffirutor (kärleksmums) men jag får se om jag hittar något annat som lockar mer. Vad annars? Jag ser fram mot helgen, fredag blir det lugnt och mysigt tillsammans med Jonas. Vi tänkte gå ut och "fira" efter min sista arbetsdag och innan jag blir fattig student, hehe.Blir en god middag följt av Snabba Cash II. På lördag är det frukost i Helsingborg som gäller, följt av fotboll och sist men inte minst, kräftskiva! Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback