Åt helvete

Fy fan vad dåligt jag mår. Det var senast i tisdags som jag sa "jag har aldrig varit magsjuk". Nä tack för den...
Ligger hemma och mår skit. Allt började igår men tänkte inte så mycket på det, mådde småkasst men tänkte att de berodde på helgen och avsaknaden av sömn men icke.. Jag och toalettstolen har blivit bättre vänner än någonsin, fast jag hade hellre skaffat en annan ny vänskap än just denna men nu är det som det är. Försökte äta lite innan men det gick inte bra.. nu kommer snart Jonas hem och jag tänkte snällt be honom handla lite snälla saker som magen tåler. Coca cola, nyponsoppa, blåbärssoppa etc. Andra förslag mottages gärna!

Som pricken över i:et så har jag en hemtenta som behöver skrivas.. Åh vad härligt detta är. Suck.
Malte håller i alla fall mig sällskap här i sängen.


Kommentarer
Postat av: Lina o

Fil och banan!!!! Ljust onyttigtbröd...:) krya!!!

2012-12-04 @ 21:50:59
Postat av: Jojo

blåbärssoppa och skorpor! räddare, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback