Hej mitt vinterland

Fredag och lördag, utgång båda kvällarna. Det var inte igår det hände men vilken rolig helg jag har haft. I fredags firade vi Jessica som har fyllt år med god middag hemma hos henne och sen dans i stan. Igår spelade vi glöggaboll med Härslöv, inomhus fotboll och det var skitskoj. Gjorde inga mål men... haha. På kvällen blev det familjepizza med en del av laget innan vi sen slog klackarna i taket för andra dagen i rad.

Och idag är det söndag, detta kan inte bli bättre, 1:a advent, julskyltning och SNÖ! Kan ni förstå? Här är snö i Skåne och jag fullkomligt älskar det. Dagen till ära så har vi varit hos farmor på frukost/lunch innan vi städade, drack glögg och pyntade här hemma. Därefter blev det en mysig promenad ner i stan och julskyltningen. Jag fick handlat en julklapp men annars gick vi mest och mös. Tog lite lotter hos Djurskyddet, handlade apelsincurd och mer glögg på Smakfullt och sen traskade vi hemåt för lite kvällsmat i form av scones. En underbar söndag.

Vinterhuset är klart! Det fick bli en ny hyresgäst i år eftersom kissarna tuggande sönder förra årets men denna är minst lika fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback