JULLOV

 
 
Woho!
Julen närmar sig och idag hade jag sista föreläsningen för året. Det känns helt fantastiskt. Har en del plugg att göra under julen med tanke på tentan som är i mitten av januari, men det är ok. Det är inga schemalagda saker, så jag väljer att kalla mig ledig.
Tog bussen ner i stan efter skolan och fick fixat en massa småsaker som har förföljt mig de senaste dagarna, så det är skönt. Dagarna nu som kommer blir lugna, träffa ullis, baka bröd, sovmorgon och lite annat mysigt därtill. På lördag firar vi jul hemma hos Thomas och Ingrid, god mat, julklappspel och mys, åh så härligt! På lördag kommer dessutom Liziz hem, woho. Hon har dessutom med sig lilla Maggy, äntligen får jag träffa den plutten, så det ska bli kul.

Nu väntar jag in i Jonas och runt halv sju ska vi till Olle, Sofie och lillan för att äta middag. Lyx såhär mitt i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback