"Specialare"

Brödet blev bra.. Hoppas jag. Det ser fint ut i alla fall.
Dock hade jag för små formar, så där blev en del deg/smet över efter jag fyllt mina ordinarie formar. Det ska helst vara två liters formar men mina var bara 1,5 men det löste sig ändå. Jag fick improvisera och titta, ett hjärtformat bröd. Det var väl fiffigt? :) Skivorna blir lite annorlunda i formen men vad spelar det för roll, haha. Hoppas nu bara att de smakar bra.. Jag har plastat in de och lagt de i frysen, tror de bevarar färskheten bäst så, men håll tummarna!

Ikväll var jag och Jonas ute och åt, det har blivit lite som en tradition. Tredje året i rad som vi går ut och på någon av dagarna innan jul, mysigt. Ikväll blev det på Fellini, mhm. Magen är helt klart nöjd. Nu kallar snart sängen för imorgon ringer klockan då det vankas brunch i Malmö med tjejerna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback