ZzZzZzz


Mina ögon går i kors... jag är trött. Som vanligt nu för tiden, men åh, det är ju skönt att sova. Var hos Johanna och  fixade mitt hår igår och jag är såååå nöjd. Lite fräschare och ljusare, så nu är jag julfin. Jonas kom också dit och fick håret klippt sen avslutade med vi med en middag tillsammans med Rasmus och Johanna. Sandra tittade också förbi en liten stund. Vi satt och tog det lugnt, pratade och tjatade, vilket passade perfekt en måndagkväll. Såna kvällar behövs också. Dock blev det lite för sent med tanke på min tidiga morgon, så ikväll blir det tidigt i säng. 

Idag har vi varit iväg och fått allting fixat allt till torsdag, då vi ska "fira" lucia med några vänner här hemma. Vi gjorde samma sak förra året och det var en uppskattad tillställning så vi tänkte slå till med samma sak i år igen. En sak är ny för i år, nämligen julklappsspelet! Haha, det kan bli väldigt roliga julklappar... Det mesta är klart men imorgon tänkte vi fixa med lussebullar och lite annat. Oggi kommer hit imorgonkväll och hjälper till. Perfekt när man kan hjälpas åt! Jonas får också hjälpa till, kanske med städningen... 

Nä, lite Big Bang Theory, sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback