Melodifestivalen

Tjoho!
Nu är vi hemma från Melodifestivalen som gick av stapeln i Malmö. Det var faktiskt skoj att se hur allting fungerar men man märker att allting är väldigt anpassat till tv (såklart). Ljudet i arena var ok men man hade svårt att höra programledarna när de pratade men äsch. Det var en rolig upplevelse. Danny och Lisa Miskovsky gick vidare... nja sådär nöjd. Danny var en självklarhet men hade gärna sett Dynasty eller Charlotte Perelli vidare direkt. Hur som helst, klockan visar bara 23.30 men jag ligger redan i sängen. Gårkvällen tog musten ur mig och med endast några få timmar sömn i bagaget så har jag alltid krupit ner i sängen. Mitt sällskap för kvällen är ett marabou choklad och två små dunbollar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad vacker du ær julsan!

2012-02-26 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback