2012

Första inlägget 2012. Märkligt att skriva en tvåa istället för en etta, men det är väl en vanesak. Nytt år, ett år som säkert kommer innebära många nya händelser, nya personer, nya upplevelser, mycket kärlek, mycket glädje och allt därtill. Jag hoppas att 2012 blir en härlig år med mycket spännande saker, och att allting går åt det håll jag vill. Hösten var... ja, inte speciellt positiv och vintern har också varit sådär, men det handlar om att se saker positivt och jag ska göra allt för att förbättra vissa saker.

Nåja, kvällens schema och aktivtet är storstädning och källarrensning. Låter urtråkigt och det är det också men det behövs! Föreningen hemma erbjuder en container på gården där man får slänga allt, utan sortering och sånt där tråkigt så vi ska verkligen passa på. Allt gammal och sånt som inte används ska ut, bort! Ren start på året lär det blir!
Återkommer med bilder och annat skoj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men grejen är ju att fred gör allt det dära:) städar, diskar, lagar mat och tvättar!! Så jag kan ju verkligen inte klaga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback