6 januari 2004

Tänk, det är åtta år sedan jag och Jonas hittade varandra. Kan ni fatta egentligen? Åtta år. Det är faktiskt så att jag själv också är imponerad. Vi trivs så bra ihop, har samma humor och liksom fullbordar varandra. Jonas är min själsfrände, det är jag helt säker på. Det kommer vara vi, föralltid.
I torsdags blev jag ordentligt överrasknad när Jonas kom hem med tio röda rosor, fullkomligt fantastiska och inte nog med det, han hade bokat bord så det blev ett smarrigt restaurangbesök också. Igår, som var vår riktiga dag "firades" genom att göra det vi gör bäst, shoppa och slösa pengar, haha. Vi var nere på Swedala Outlet, Ikea och tillslut Nova Lund där vi även åt kvällsmat. En dag helt i vår smak, precis som det ska vara.

Jag älskar dig Jonas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback