Jakten är inte över..

Inte ens Gekås hade en kalender! Ahh! Blir tokig då jag känner att jag verkligen behöver en kalender, gärna nu, i skrivande stund. Nåja, jag får väl gå till min reservplan, nämligen Bokia och köpa en som alla andra har. Vilka vardagsproblem, att man vågar klaga egentligen..

Hur som helst, imorgon fyller ingen mindre än Fru Erichsén år och därför har jag bjudit ut henne på födelsedagsmiddag, dock inte förrän på torsdagkväll men ändå!
Var och när vet hon inte än, men jag tänkte berätta det först på torsdag, så det blir en liten överraskning.
Jag hoppas hon kommer gilla det i alla fall.


Dagen till ära bjuder för övrigt inte på så mycket... nysningar, snytningar, täppta näsborrar och ett tungt huvud, det är det enda jag kan erbjuda men vill någon ha det så var så goda.

Jo, en annan sak! Ullis kommer hem i april, hur underbart är inte det? Mhm, du är så välkommen!


Kommentarer
Postat av: Farah

Vilken fin bild, den har jag inte sett innan!

2012-01-19 @ 10:22:27
Postat av: Jojo

jag har några stycken från din möhippa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback