Nedräkning

 
Nu känns det okej att börja räkna ner. Åtta arbetsdagar kvar, sen går jag på tre veckors ledighet och det ska bli helt fantastiskt. Vad det blir av de tre veckor återstår fortfarande att se, Mallorca, Västkusten, Österlen, Östkusten... ingen aning men det blir bra oavsett.
Det är dessutom bara tio dagar kvar till antagningsbeskedet från högskolan kommer, har börjat känna av nervositeten mer och mer nu men jag kan inte direkt göra något åt det. Kommer jag in, kommer jag in, kommer jag inte in så blir det lite mer problematiskt men jag har valt att ta det som det kommer. Det löser sig på ett eller annat vis. Nu tänkte jag skruva ihop min nya trådback till garderoben, den har väntat länge nog nu och jag slipper backar som faller ner varje gång jag drar ut dem.
Ikväll blir det hemmalagad pizza, mums!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag håller tummarna för dig så hårt jag bara kan!!

Postat av: Johanna

och du din fis, dig saknar jag! hoppas du har det fantastiskt! PUSS

2012-07-03 @ 14:37:15
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback