"Vill du ha säkra spelare så ge dem en säker struktur, ge dem roller de känner igen sig i och uppgifter de kan gå i land med"







Vi behöver inte ens diskutera gårdagen. Besviken. Vi som laddade som aldrig förr. Jessica och Simon hade pimpat ovanvåningen, min Sverige tröja var på, Rasmus och Johanna hade sina Sverige onepiece men ingenting hjälpte. Det är helt enkelt nya och starkare tag som gäller på fredag mot England. Den matchen missar vi dock..."dålig" planering från min sida eftersom vi ska göra femkamp samma dag men så får det bli, Sverige får klara sig utan oss helt enkelt.
Simon Bank har skrivit en bra krönika om gårdagens förlust,
läs den här!

Vad annars? Tisdag och det närmar sig lördag och min födelsedag, tjoho! Tårtan och bullarna är beställda och idag ska vi handla resten som vi behöver, sen är det färdigt, så slipper vi stressa. Jag har en del annat jag vill fixa innan dess också, så jag kommer inte ligga på latsidan direkt. Städa, tvätta fönster, sy kuddar, träna och lite annat smått och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback