Torsdag

Appen som brukar vara så smidig och enkel att använda fungerar fortfarande inte och jag har inte suttit vid datorn en längre stund när jag varit hemma, vilket som ni ser resulterat i noll bilder. Ikväll kanske det finns en stund över, innan kvällens match, Billeberga-Härslöv.
Jag skulle behöva sy mina kuddfodral också.. köpte faktiskt vit sytråd på City Gross häromdagen men inte fan visste jag att tråd var så dyrt, hur som helst, nu har jag 500 meter vit sytråd, så jag kanske hittar något annat att pyssla med också.

I övrigt kan vi försöka hålla tummarna för att vädret kan vara någorlunda imorgon, eller hur? Såg sådär ut imorse på nyheterna, hela Sverige, utom lilla Skåne hade en stor sol... Hoppet är det sista som överger en, vi får hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback