Ekar tomt

På helgerna njuter jag till fullo så det blir tomt med uppdatering här trots att jag har med mig mobilen överallt. Helgen har varit (och är fortfarande) bra. I fredags hade vi Jonas på middag och på kvällen såg vi Tintin filmen. Igår var jag på fotboll med pappa innan jag körde till Tullstorp och förnyade lägenheten med nya blommor, påskliljor är ju så fina! På kvällen blev det en romantisk middag för två ute på Burger King på Milstolpen eftersom Jonas var sugen på hamburgare. Kvällen avslutade med film och gottis hemma hos Oskar och Sandra. Idag är det söndag, älskade söndag. Vi startade dagen med bullfrukost tillsammans med Jonas. Hur härligt är det inte att vakna upp till sms "bullfrukost?" och en halvtimme senare ha färska bullar och god frukost serverad? Jonas, gärna fler söndagar! Väl därefter stack vi till gymmet och nu ligger vi bara i soffan, precis som man ska. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Paulina

myyyyyys. Och haha, kunde inte låta bli att skratta när jag läste om er romantiska middag för två. På BK. HAHA

Postat av: Johanna

hahah men eller hur! Jag som knappt inte äter hamburgare.. men deras kycklingsandwich/kycklingburgare är helt ok! :)

2012-03-20 @ 21:21:12
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback