zZzZzzZZzzz

Godmorgon söndag!
Kebabrulle, coca cola och soffan har präglat vår dag än så länge. Det blev utgång igår efter en jätte trevlig kväll hos Jessica och Simon. Som vanligt var kameran med men som vanligt har jag lämnat kvar den och ska hämta den senare. Bara för att skriva min åsikt och vem jag höll på igår, så skriver jag Danny. Jag tycker han förtjänar att vinna men Euphoria grym men jag höll trots det på Danny, så då var det sagt. Hur som helst så skickar Sverige ett bra nummer och bidrag.
Har lite ångest över vädret som verkar vara fantastiskt men jag ska faktiskt ut om en stund. Ska träffa Kajsa över en kaffe i stan innan det är dags för en försenad födelsedagsmiddag hos mamma och pappa. Låter som en helt ok söndag.

Kommentarer
Postat av: Paulina

fy faaaaan vad gott med cola och en kebabrulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Johanna;

MMMM!!! haha :)

2012-03-16 @ 13:13:20
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback