Shopping!

Det blev en lång runda på Väla tillsammans med Olle och Sofie och det var längesen jag kom hem med så bra köp som jag gjorde idag. Fick fixat småsaker som jag behövde men även två superfina klänningar från Zara, en knallblå och en vit underbar med detaljer på ryggen. Kommer passa bra till dop, midsommar och andra tillfällen då man vill känna sig extra fin.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Gabby och Chrille (och Carl såklart!) i deras fin, fina hus. Jag hann aldrig hjälpa till med flytten men jag fick vara med ändå. Korvgrillning, snack och härlig sällskap är aldrig fel.
Vi funderar på att hålla oss vakna till 01.30 då matchen mellan Rangers och Washington börjar men det blir nog svårt... Jonas andetag låter tyngre och tyngre här sidan om i soffan. Hur som helst, HEJA WASHINGTON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback