Julklappsshopping

 
Japp, idag var det dags. Eller i alla fall dags för start. När Jonas slutat jobba och vi fått tillbaka bilen från service så styrde vi oss vidare mot Väla. Jakten på julklappar gick faktiskt bra och vi kom hem med en del kassar innehållande klappar till nära och kära. Alla är inte klara än, men det känns skönt att vara en bit på väg.

Nu sitter jag här i soffan, med tända ljus och med Jonas sidan om mig. Han spelar sitt nya tvspel (det var visst inte bara julklappar som köptes idag...) och jag letar efter ideer till fler julklappar. Helt enkelt en mysig fredagkväll. Imorgon väntas det kalas för den blivande 25-åringen, kusin Linus, och det ska bli kul, jag älskar kalas och vad resten av helgen bjuder på återstår att se, men jag hoppas på någon julmarknad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback