Dagens to-do

 
godmorgon!

Jag är uppe och har en del att fixa så jag ska alldeles strax ta mig själv i kragen och sätta igång.
På listan står Spiggens, handling, biblioteket, lämna saker hos mamma och pappa, plocka undan och sist måste jag väl nämna en stunds plugg. Tentan närmar sig med stormsteg...De andra i gruppen ska träffas idag men jag valde faktiskt att stanna hemma. Veckan som varit har mycket tung med mycket i skolan och jag tyckte en sovmorgon och egen planerad dag passade bättre, så så fick det bli. 
Jonas åker till Varberg ikväll och är borta hela helgen så det blir tomt här hemma... fast ikväll kommer Sandra och Jessica. Vi ska baka lussebullar, saffranslängd och dricka glögg! Haha, älska! Sandra tycker att lussebullar och glögg får alldeles för lite uppmärksamhet under året så vi tänkte börja extra tidigt med att hylla dessa fantastiska skapelser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback