Måndag

Nya vecka och ännu mer stress i mitt huvud. Det här plugget och vad det kräver har inte riktigt gått in i mitt huvud. Jag känner mig till och med stressad över att gå på föreläsningarna, jag hade behövt sitta hemma hela dagarna och läsa, skriva stödord, sammanfattningar och allt annat som hör till. Sista veckan i oktober har vi en salstenta, två gruppseminarier samt en inlämning...det känns ju sådär. Äsch, jag brukar inte klaga och gnälla men ikväll behövdes det. Hur som helst...

Helgen har varit bra. Fotboll, vänner, fest, god mat och agerat flytthjälp kan väl summera helgen på ett rättvist sätt. Det blev fotboll idag också, BoIS vann hemmamatchen mot Ängelholm och när jag ändå skriver om fotboll så har ju faktiskt Härslöv tagit steget upp i division 6 och i lördags tog Borstahusen steget uppe i i division 3, heja heja!

Nu kallar sängen, ny dag imorgon. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jojo, kan du inte bara se till att göra en fotbollsblogg vid sidan av? haha :)

Postat av: Jojo

hahah men paulie, såhär är det ju, jag är ärlig. du är intresserad av barnkläder vissa av dina inlägg består ju därför av barnkläder osv, haha. Jag älskar fotboll helt enkelt! :) :) PUSS!

2012-10-04 @ 22:54:32
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback