Jag håller helg

 
Se där, det är torsdag och jag håller helg. Veckan har varit intensiv och mycket nya intryck och utmaningar. Skolan känns bra men jag är helt klart förvirrad och har dålig koll på saker. Jag har beställt en del böcker och försökt struktera upp planeringen, sen får vi se hur länge det håller. Vi har blivit uppdelade i mindre grupper och det känns väl både bra och dåligt. Jag är en person som gärna gör det på mitt sätt och gärna sköter mitt eget. Jag gör alltid mitt bästa och jobbar hårt för ett bra resultat, så grupparbete är en utmaning för mig, men det ska bli spännande. Hur som helst, imorgon börjar jag läsa lite litteratur så jag är förberedd inför måndag men sen håller jag helg ordentligt. Ikväll blir det lugnt, ska alldeles strax slänga ihop scones, lagom tills Jonas kommer hem från träningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback