Söndag

Snart är helgen över och därmed även min minisemester. Jag har hunnit med allt jag ska så imorgon är det dags för skolan. Jisses. Det kommer verkligen bli en omställning..om några månader kommer jag sitta och vara lika bitter och irriterad som dagens pendlare, haha.

Helgen som har gått har varit mysigt och precis det jag behövde. Bio och middag i fredags, hemmamys igår med killarna spelandes kort på balkongen, idag har jag varit i Ekeby följt av Härslövs match som de dessvärre förlorade. Nu blir det chill ett tag innan vi hämtar hem mat från Basilika. Mums!


Kommentarer
Postat av: Lina

hur gick det idag? :)

Postat av: jennifer

Hejsan Jojo!
Klart :).
Kul att du lämnar blod. Grymt.
//Jennifer

2012-09-03 @ 21:00:00
URL: http://etthornaveden.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo, det gick, haha. Mer inne i det idag, har nyss lagt beställning på böcker.. suck. Hur är det själv? :) :)

Jennifer; JA! Den var riktigt snygg! :)

2012-09-04 @ 22:06:45
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback