Onsdag

Ohoj!

Sista dagen i skolan är avklarad. Nu väntas totalt sex dagars ledighet varav fyra ska spenderas i London. WOHO! Det ska verkligen bli superkul med London och jag längtar. Vi har en del småsaker kvar att fixa innan vi är helt klara men det sista fixar jag imorgon eftersom jag är ledig.
Vad annars? Jag väntar fortfarande på resultatet från min första omtenta, jag kände mig hyfsad nöjd när jag skrivit den men jag är ändå nervös...håll tummarna att resultatet är godkänt. Nästa omtenta är den 11:e maj, och tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit tag i den redan, repetition, repetition, repetition . Nä, dags för stan, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho imorgon gäller det :) Har ni packat lätt?

2013-04-25 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback