Sista dagen

Imorgon, fredag, är det min sista dag på sommarjobbet och det känns bra. Bra på alla sätt och vis. Jag är helnöjd med jobbet och med alla människor jag har träffat och lärt känna och tacksam för jag fick chansen att testa detta jobbet. Nu får vi se vad framtiden utvisar, kanske blir det fler år här eller kanske timmar nu till hösten, men tiden får utvisa det, jag är öppen för alla förslag!
Några timmar står på schemat imorgon sen håller jag som sagt helg och förbereder inför fem dagars ledighet.

Det ska faktiskt bli skönt att få avnjuta fem dagars ledighet, vad dessa dagar kommer resultera i har jag ingen aning men förhoppningsvis några sovmorgnar, goda middagar, shopping och vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback