Sämre, bättre, sämre igen

Tjolahoppsanhej!

Det är lördag och jag ligger återigen i soffan. Halsen gör inte alls lika ont längre men istället har skiten förflyttat sig till näsan och huvudet. Jag är hyfsat pigg men mitt huvud känns tyngre än tyngst och jag börjar bli less på det här. Det är inte ofta jag är sjuk (peppar, peppar) så jag antar att man hellre får stå ut en längre tid än fler korta sjukperioder, nåja. 

Igår var det lucia och tidigare år har vi skapat en tradition i form av en kväll tillsammans med fina vänner, julklappsspel och provsmakning av skinkan och igår var det alltså dags igen för denna tradition. Det var mycket trevligt och lyckat! Skinkan var supersmarrig och alla verkade nöjda, finfina vänner, vad hade man gjort utan dem? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback