Fredag!

Igår var det redovisning mellan 12-17, och det gick bra. Nu kan jag bocka av den och enbart fokusera på tentan som äger rum nästa fredag...

Fast det är mycket kommersiellt gällande alla hjärtans dag så gillar jag dagen, det känns som folk är lite snällare och gladare just den här dagen. Jag fick en reflex formad som ett hjärta på bussen, de delade ut kaffe oh vaniljhjärtan på skolan och det fanns även "lyckokakor" att få, med en komplimang inuti. Och det gick ju bra på redovisningen så våra lärare var säkert påverkade av dagen också, de var på bra humör och var nöjda med alla :)

Vi hade en mysig kväll igår, bestående av gott kött med bakpotatis och en smarrig efterrätt! Inget avancerat men det behöver det inte alltid vara. Mys i soffan, med tända ljus och några avsnitt av Sons of Anarchy.

Idag blir det lugnt, jag ska ner i stan en sväng, hämta mamma och pappas bil eftersom vi har lite ärende att fixa (är fortfarande utan bil..), sen ska jag hämta upp Jonas innan vi kör iväg och letar ankelskydd till honom, sen är vi bortbjudna på middag till Jonas! :) En härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback