Mästare på beerpong

Helgen som gått har varit super. Tacos och bio i fredags med Filip och Linnea. Vi såg Django Unchained, en film jag tror vi alla kan rekommendera. Hemsk, grym och lite bisarr i vissa stunder men helt klart sevärd!
I lördags var det party i Lund hos Lina och Fischer, och det var hur trevligt som helst. Jag testade på beerpong för första gången. Jag var i lag tillsammans med Jocke och gissa vad? Vi vann! 6 raka vinster och vi kunde därmed titulera oss som kvällen beerpong mästare, woho.

Igår blev det slappt, en del avsnitt av Sons of Anarchy och sen en höjdardejt med Kajsa, Lina och Malin. En höjdardejt på många olika vis :)

Idag är det måndag och tillbaka till plugget. Ingen föreläsning idag men jag förbereder till redovisningen på onsdag och till tentan nästa fredag. Förresten, idag kommer Liziz hem! Så det blir middag hos mamma och pappa ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback